Feedback na de sessie
Op schaal van 1 tot 10
Hoe hoog schat je jouw betrokkenheid in tijdens de sessie “Groepscoaching in tijden van innovatie”.
Hoe hoog schat je jouw betrokkenheid in tijdens de sessie “Groepscoaching in tijden van innovatie”.
7
Het sprankelend moment
Welke activiteit, werkvorm… heeft je aangesproken? Als coach? Als leerkracht? Als…
Bruikbaarheid voor jouw eigen school/schoolgemeenschap?
Het sprankelend moment
Welke activiteit, werkvorm… heeft je aangesproken? Als coach? Als leerkracht? Als…
Bruikbaarheid voor jouw eigen school/schoolgemeenschap?
De kennismakingsactiviteit a.d.h.v. dubbele alliteratie vond ik schitterend. Het is leuk om zo de talenten van de anderen te zoeken. En het blijft je ook bij. Zelfs bij de andere sessies zei ik. “Hier is de supersympathieke Sandra”. Het geeft jezelf een ongelofelijk goed gevoel. Ook de namen van de anderen zoals “eerlijke Eefje” kan je heel goed blijven onthouden.
Ik vind dit een zeer leuke activiteit om tijdens een personeelsvergadering eens uit te proberen, bijvoorbeeld bij de start van het nieuwe schooljaar.
Een half puntje hoger?
Stel dat we over 3 maanden nog eens samen komen. Wat zou jouw betrokkenheid met een half puntje kunnen doen verhogen?
Stel dat we over 3 maanden nog eens samen komen. Wat zou jouw betrokkenheid met een half puntje kunnen doen verhogen?
(inhoudelijk, praktisch,…)
Na de sessie ben ik zelf beginnen observeren in het leraarslokaal. (Followers, Settlers). Ik stond versteld dat dit inderdaad soms zo duidelijk is.
ReflectieWat neem je mee voor verdere uitdieping naar het portfolio?
Ik denk dat het voor mezelf heel belangrijk is om te weten op welk niveau mijn rol als coach is. Momenteel is dat nog niet zo goed duidelijk. Ik ben nog aan het zoeken, aan het aftasten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten